Επικοινωνήστε μαζί μας
Search here:

Φέτος με μεγάλη χαρά αναλάβαμε το Digital Marketing του κορυφαίου TEDx Event στο μέγαρο μουσικής στις 30 Οκτωβρίου. Μαζί με την ομάδα του TEDxAcademy συντονίσαμε ένα σύνολο από ενέργειες Event Marketing για να δημιουργηθεί awareness για το event ήδη από τον Ιούνιο με σκοπό να ενισχύσουμε την προπώληση των εισιτηρίων. Καθώς όλα τα εισιτήρια του event προπωλούνται και δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων στο venue, ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα να εξασφαλίσουμε ότι η ροή πώλησης εισιτηρίων θα ακολουθούσε το πλάνο το οποίο τέθηκε από την οργανωτική ομάδα.

Το event έγινε τελικά sold-out και πετύχαμε τους στόχους προπώλησης!

Site Design

Αρχικά υπήρχε ανάγκη redesign του site προκειμένου να αναδείξουμε την δυναμική, να παρουσιάσουμε τους ομιλητές και τους χορηγούς. Λανσάραμε το ανανεωμένο www.tedxacademy.com!

Social Marketing

Η σελίδα του event στο facebook έχει κοντά στους 40000 χρήστες οπότε είχαμε ένα δυνατό community γύρω από το event οπότε δημιουργήσαμε carousel banners με τους πρώτους ομιλητές που στόχευαν κάποια διαφορετικά κοινά:

  • To community της σελίδας
  • Retargetting στους επισκέπτες του site μέσω facebook pixel
  • Χρήστες που τους ενδιαφέρει τα TEDx events

Με τον συνδυασμό κοινών, χρήση σωστών δημογραφικών στοιχείων, interests & call to action ξεκινήσαμε τις καμπάνιες και ήδη από την πρώτη μέρα είδαμε την ροή της προπώλησης να ενισχύεται:

tedxacademy-carousel

YouTube Campaign

Επειδή είχαμε ένα καταπληκτικό video που παρουσίαζε το event αυτό εκτός από video promotion στο facebook στήθηκε και YouTube καμπάνια με διάφορα κοινά στόχους με δημογραφικά στοιχεία, με keywords που αφορούν το TED και με remarketing λίστες, πάντα με call to action για την αγορά εισιτηρίων:

E-mail Makreting

Ένα event που διεξάγεται για 8η συνεχή χρονιά, και όπως οφείλει να έχει κάθε οργανισμός ή επιχείρηση που έχει online δραστηριότητα, έχει ένα e-mail database το οποίο μπορεί να αξιοποιήσει για targetted newsletters. Μέσω τακτικών newsletters newsletters στοχεύσαμε το core κοινό του event με ενημερώσεις σχετικά με τους ομιλητές.

AdWords Campaigns

Στην τελική ευθεία για το event και εφόσον είχε δημιουργηθεί awareness από social κανάλια και τηλεόραση στήθηκαν search ads για την καλύτερη προβολή σε επίπεδο call to action για να γίνει ένα τελευταίο push στην προπώληση:

Αποτέλεσμα

Με αυτή την ολιστική προσέγγιση καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους προπώλησης και να γεμίσουμε του Μέγαρο Μουσικής με 1500 άτομα και χιλιάδες ακόμα να το παρακολουθήσουν στο live streaming του event. Ευχαριστούμε την ομάδα του TEDxAcademy για την συνεργασία και του χρόνου ακόμη καλύτερα!

To TEDxAcademy έχει βραβευτεί ως καλύτερο συνέδριο στα Event Awards 2017.

Για προβολή μέσω internet, event marketing και performance marketing καμπάνιες επικοινωνήστε μαζί μας!