Επικοινωνήστε μαζί μας
Search here:

  Όταν χτύπησε το τηλέφωνο και η πρώτη κουβέντα ήταν: Καλησπέρα, είμαστε ξένη εταιρία και έχουμε ένα e-shop με 50.000 είδη Πολύ ωραία! Αναζητούμε συνεργάτη που θα αναλάβει τις AdWords καμπάνιες μας κυρίως στο search Πολύ ωραία, ποιοι είναι οι στόχοι σας; Θέλουμε τουλάχιστον ROAS 400% και ιδανικά 500%+ Εδώ θα κάνουμε μια παρένθεση: Το ROAS (Return On Ad Spend) είναι ένα metric το οποίο μετράει την αποδοτικότητα του κόστους διαφήμισης σε σχέση με τον τζίρο. Δηλαδή Χ ξόδεψα σε διαφήμιση, Ψ...

Φέτος με μεγάλη χαρά αναλάβαμε το Digital Marketing του κορυφαίου TEDx Event στο μέγαρο μουσικής στις 30 Οκτωβρίου. Μαζί με την ομάδα του TEDxAcademy συντονίσαμε ένα σύνολο από ενέργειες Event Marketing για να δημιουργηθεί awareness για το event ήδη από τον Ιούνιο με σκοπό να ενισχύσουμε την προπώληση των εισιτηρίων. Καθώς όλα τα εισιτήρια του event προπωλούνται και δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων στο venue, ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα να εξασφαλίσουμε ότι η ροή πώλησης εισιτηρίων θα ακολουθούσε...

Αδιαμφισβήτητα οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για online διαφήμιση είναι τα Google Adwords και τα Facebook Ads. Τα Google Adwords έχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες σε επίπεδο στόχευσης και το Facebook αντίστοιχα σε επίπεδο δημογραφικών και ενδιαφερόντων. H διαφορά στα LinkedIn Ads είναι ότι μας δίνονται εργαλεία να στοχεύσουμε συγκεκριμένα στελέχη εταιριών με πολλαπλά κριτήρια που θα αναλύσουμε στη συνέχεια. Αυτή η δυνατότητα στόχευσης σε επίπεδο προφίλ στελεχών μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε με διάφορους τρόπους για να πετύχουμε τους στόχους της επιχείρισης...

Τι είναι μια landing page; Landing page είναι η πρώτη σελίδα που βλέπει ένας επισκέπτης έχοντας κλικάρει μια διαφήμιση από μια καμπάνια. Έχει σκοπό να καθοδηγήσει τον επισκέπτη να ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη δράση όπως για παράδειγμα την συμπλήρωση μιας φόρμας ή την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Ως εκ τούτου θα πρέπει η σελίδα να εστιάζει και να καθοδηγεί τον χρήση σε αυτή την δράση.   Σε τι διαφέρει μια landing page από το site μου; Όσο εστιασμένη και να είναι μια σελίδα στο site μας, πάντα θα έχει...

Τι είναι το remarketing Το Remarketing (Επαναληπτικό Μάρκετινγκ) είναι μια τεχνική στόχευσης πελατών που μας παρέχει η διαφημιστική πλατφόρμα Google Adwords (αλλά και το facebook ως retargeting). Στο remarketing ουσιαστικά στοχεύουμε τους χρήστες που έχουν επισκεφτεί το site μας αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει κάποια επιθυμητή ενέργεια (πχ ολοκλήρωση αγοράς). Αυτούς τους χρήστες μπορούμε να τους προσεγγίσουμε με banners & κειμενικές διαφημίσεις δημιουργώντας μια συνεχή υπενθύμιση ή οποία τελικά αυξάνει την πιθανότητα ο χρήστης να επιστρέψει στο site μας και να ολοκληρώσει μια αγορά. Η χρέωση γίνεται ανά...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh